Verploegen party- en congrescentrum hanteert de uniforme voorwaarden
Horeca [UVH], in aanvulling daarop de onderstaande voorwaarden:
Aanbetaling:
Bij de verzorging van een evenement wordt een aanbetaling gevraagd van 25% van het totale
offertebedrag. Dit bedrag dient te zijn bijgeschreven op de rekening van Verploegen party- en
congrescentrum uiterlijk 14 dagen voor de uitvoerdatum. Verploegen party- en congrescentrum
houdt zich het recht voor om bij in gebreke blijven hiervan het evenement niet verder te
verzorgen.
Eindbetaling:
Na ontvangst van de eindfactuur, dient de betaling binnen 14 dagen te zijn voldaan.
Annuleren en/of wijzigen van een evenement:
Tot 5 dagen voor een evenement kunt u het aantal personen wijzigen.
Na definitieve goedkeuring kan het door u gereserveerde evenement tot 14 dagen voor
de uitvoerdatum kosteloos worden geannuleerd m.u.v. offertekosten à € 75,00 en reeds
gemaakte reserveringen bij toeleveranciers.
Bij annulering binnen 14 dagen voor afgesproken datum brengen wij u 20% van het
geoffreerde bedrag in rekening.
Bij annulering binnen 5 dagen voor afgesproken datum brengen wij u 40% van het
geoffreerde bedrag in rekening.
Bij annulering binnen 2 dagen voor afgesproken datum brengen wij u 50% van het
geoffreerde bedrag in rekening.
Bij overlijden [of ernstige ziekte] tot in de 2e graad van de opdrachtgever kunt u zich
beroepen op overmacht.
Aansprakelijkheid:
Verploegen party- en congrescentrum is niet aansprakelijk voor kosten ten gevolge van
annulering onzerzijds. Verploegen party- en congrescentrum is niet aansprakelijk voor schade
of absentie ten gevolgde van deelname aan activiteiten bij Verploegen party- en congres-
centrum. Alle geleverde materialen blijven eigendom van Verploegen party- en congrescentrum.
Schade en vernielingen:
Indien er tijdens een activiteit schade of vernielingen ontstaan door toedoen van de aanwezigen
bij de activiteit berekenen wij de kosten hiervan door aan de opdrachtgever. Het is niet
toegestaan om ongevraagd confetti, rijst of party-shooters te gebruiken. De kosten van het
opruimen en verwijderen hiervan zullen wij doorberekenen aan de opdrachtgever.
Buffetten:
Warm / koud buffet te serveren vanaf 25 personen. Bij minder personen geldt een toeslag
van € 1.50 per persoon.